Monday, November 30, 2009

30 Nov 2009

wheeeeee! =D
today went skul, me kenke lisa are the only girls.

kenke went back earlier as theres nothing much can do.
So me & Lisa help in gadgets =D
You know what? the gadget is just so.. WOW!
enjoyed climbing up & down with Lisa
& today we shared a lot of our thought, felt happy!
HOHOHOHOH! & she acc me until i found a taxi to go home ;)
thanks butt! heh

btw, finally i met my B today!

Sunday, November 29, 2009

29 Nov 2009

I've got nothing to blog recently. No camera & got no idea .____.
how can i live without you? gonna comfirm with the camera man to repair it soon !
i cant stand it :( so much thing cannot do without it sobs..
i've done one of my duties! YAY! designed the coming CC banner ytd =D
phew. =D
& i miss my B badly man :(
nevermind ! tmr can see him soon =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

& I found out smt,
so many of you are so in recently huh?

Friday, November 27, 2009

Happy Bdayy teacher :D

Hello mr timun :D HAHAHAHAAHAH
do you know that how hard to find a better looking picha of you?
*im trying hard to seek for a thinner-looking-photo* :P

anyway, Im here to wish you a very very very
HAPPY 28th Bufdayy

dun worry lahh, you're stil young :S! still berpotential to put on nike tee & with trendy hair !
all da best to you & stay happy like always!
chilllllll :D

P:S// i will try hard not to sleep during ur lessons lahh! :x


Im too lame that I dunno wat can i do :(

bryan being monkey

i found these series of photos & feel like doin a animation for mr bra :D

Thursday, November 26, 2009

24th November 2009

aAfter tuition, xingti's daddy fetching me & xingti to ktm station. Tell you what, we're heading to Keat's hrs for BBQ party! =D hell yeah ! im being so excited to his house party,, hmm.. or shud say im so eager to go out recently ._________.
& something stupid happened on me. My
slipper dah rosak in the tuition centre. :P HAH! God bless, luckily lao mun still near her hrs whn i called her for help =D
She brought me her greenie slippers =D thanks buddyy!
reach KTM station, met yanni, xuxu, yongsheng, reuben, lingling =D waited for swing & yeah!
get in the train =D
Keat's mummy came to sgbuloh ktm station, fetching 10 of us =D we packed like sardine in Anser but its darn fun ! HEHE
Keat's hrs is blady big & nice! the surrounding is nice too! quient & peaceful.
Playground & bsb coart in front ;)
As u know, our cool boy keat cooked fried rice & did pudding by himself *Claps*!
First of all, let me list out who's in this party =D
me, xingti, yanni, munmun, swing, xuxu, lingling,braaaa, reuben, ah mah, ngao zai, lao soon, keat himself,& who else hmm? no more i dhk :P
we eat, talk, fooling around :D
wow, i just love that night!
oh yeah! its not perfect enough! My hubby got sick =( He needs rest !
Im glad he's okay today :3

a song to share,
recently my fav!

蔡旻佑 - 小乖乖

Monday, November 23, 2009

Somehow, i hate parents being not understanding. sometimes

sometimes i wonder,
why people behave like that?

when i ask peacefully & politely
you guys will just give me the same answer,
forever the same
bored with it

okay fine,
its with 3 very close teacher, they leaving us & we held a party for them
in ktv in midv
im actually not so into the outing today (MONDAY)
but just.. i dun hope to get that answer in that so so so not good way
by showing me those kind of " OUT AGAIN?" face .___.

okay, due to this
my mood got bad ytd night,
its not because of the disallowing to go out but those kind of talking manner
normal people do feel like not talking & etc right? same do I
hello? you expect me to laugh around & talk like usual?
& suddenly you let out " dun ever dhk i will let you go when you place a shitty face & dont talk, i rather this kind of quiet situation whr i dun nid to listen to those noise frm you "
wtf. This really bothers me. It hurts

I just act like usual today,
parents back to granny hrs & wish them like usual
maybe they realize the situation is not right? & like ajak me to talk with them
im still being polite. I answer wad they ask me, no extra
i dhk they feel the abnormal

& mummy rmb the tuesday night BBQ that i've mention to her on saturday
& they lke suddenly automaticly ask me bout that
that time, i din feel good
what have come to my mind is
why you have to do like this?
only agree smt when im being somebody,
when i dun feel like talking to you
is that like a barter?
is that the meaning of give & take

cant you just be understanding?
yea, you guys told me
" Im understanding, if you tell me & ask me before you goin, im sure i will let you go! "
awww..forget bout that

Outing, NO!
okay i will acc it with good reason :)

"No", must be accompanied by a reasonable excuse please
dun throw me smt that i cant even acc .________.

im just crapping

Friday, November 20, 2009

Children Day in secondary skul? ;P

Who said 16-year-old kid got no more children day huh?
we class, having one in class ytd =D
we got lotsa fun ytd ! playing, chating, snapping photos & jumping around :D
the theme for the photos today - BLACK!

me & lao yao! :D

si cantik :P

mata sepet .___.

do i look like ghost?

orang cacat :PPP



meh meh so happy!

the so cool man :O

the bloggers :P

im da one who doing ghost face :X

genki's :P

supergirl :P

im too shy ! :S

all in the toilet,
we're in blue!!!
united we stand? HAHAHAHAHAH

tallest to shortest! :O

spot me?
with the absolute white teeth! HAHAHAHA

the very good teacher :)

the background :P

the weirdo :S

im getting fat fat fat!!!!!!!!!1

lao yao's :D

office :D

lady me? :DD


so red O.O

so close :DDD
me likeyy!

lao yan :DD


credits to thong thong for the very very very FUN cameras & pichas!!!
&&& all my butts** (bud) in making the day such a wonderful one :)
ps;// i dhk almost 100 pichas i uploaded ?